Využití marketingových analýz v podnikovém managementu s jejich informačním zabezpečením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A11200018" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:11200018 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62156489:_____/01:11400009
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití marketingových analýz v podnikovém managementu s jejich informačním zabezpečením
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek uvádí některé závěry výzkumného záměru GAMSM 431100007 v oblasti analýzy marketingové činnosti v podnikovém managementu ve vybraných podnikatelských subjektech.Závěry prokazují stěžejní význam marketingových analýz pro manažerské rozhodování zejména TOP managementu.
Název v anglickém jazyce
Using of Marketing Analysis in enterprise management considering information source
Popis výsledku anglicky
The paper shows some conclusions of researches GAMSM 431100007 in the area of analysis of marketing activities in business management in choosen economical subjects. Conclusions prove crucial importance of marketing analysis for managery decision making,especially TOP management.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7157-534-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
191-198
Název nakladatele
MZLU v Brně
Místo vydání
PEF MZLU v Brně
Místo konání akce
MZLU v Brně
Datum konání akce
8. 3. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—