Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení odbytových družstev na trhu s mlékem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11500018" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11500018 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení odbytových družstev na trhu s mlékem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přibližuje postavení mlékárenských odbytových organizací, která se v poslední době stávají nedílnou součástí marketingových distribučních cest. Zaměřuje se na strukturu a činnost nejvýznamnějšího odbytového družstva na trhu s mlékem, Mlecoop. Vneposlední řadě nastiňuje názory producentů mléka a také představitelů odbytových organizací na existenci těchto sdružení.

  • Název v anglickém jazyce

    The position of sales organizations on czech dairy market and their negotiating position

  • Popis výsledku anglicky

    This paper outlines the position of dairy sales organization that have recently became necessary part of marketing distributive channels. It is focused on the structure and the activity of the most significant sales organization on czech dairy market, Mlecoop. Last but not least there are mentioned general opinions of both milk producers and representatives of sales organizations on the importance of sales organizations on czech dairy market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z 5. mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí, Marketing, obchod a právo v konkurenčním prostředí

  • ISBN

    80-7302-029-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    156-164

  • Název nakladatele

    Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    6. 3. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku