Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opodstatněnost zřizování odbytových center zemědělských výrobců

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11500024" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11500024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Opodstatněnost zřizování odbytových center zemědělských výrobců

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o odbytových centrech zemědělských výrobců, jako specifických formách prodeje zemědělské produkce. Přibližuje teoretická východiska opodstatněnosti vzniku těchto obchodních společností. Na příkladech z Itálie, SRN a USA ukazuje jak vtěchto zemích řeší zemědělci obdobný problém.

  • Název v anglickém jazyce

    The Reason of Merging of Agricultural Sales Organizations

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with sales/marketing organizations of agricultural producers as the specific form of agricultural production sale. It specifies the theoretical background of establishment of agricultural sales/marketing organizations. In effect it showshow agricultural producers in Italy, SRN and USA solve their sale problems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z 5. mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí, Marketing, obchod a právo v konkurenčním prostředí

  • ISBN

    80-7302-029-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    340-350

  • Název nakladatele

    Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    6. 3. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku