Etika konkurence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11900023" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11900023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etika konkurence
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na nové projevující se trendy v konkurenčních vztazích na globalizovaných trzích. Etické chování firmy je zde představeno jako komparativní konkurenční výhoda na trhu, která z dlouhodobého hlediska přináší nehmotná aktiva. Která majíkonkrétní ekonomické výstupy v podobě úspor.
Název v anglickém jazyce
Ethics of Competition
Popis výsledku anglicky
Firms today face new situation in relationships on global marketplace. Goodwill is the monetary value placed on a firm due to its past reputation and anticipated future financial opportunities. In this paper the author shows the benefit of goodwill on international global marketplace.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník zákonference Mezinárodné vedecké dni 2002 ? Ekonomika a manažment podnikov váprocese Globalizácie
ISBN
80-7362-638-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
68-75
Název nakladatele
FEM SPU Nitra
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
16. 5. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—