Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502136" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502136 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost
Popis výsledku v původním jazyce
Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření vČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness
Popis výsledku anglicky
Nor firm, which acquired significant market´s share, can not be certain its position and growth its market´s potential. Market, that is profitable, attracts next and next firms, whose try to obtain significant share upon this market and market strike onit´s limits during time and becomes fill. But also in the marketplace, which become fill, it is possible keep or augment markets share and profitability. Once of the way, as achieve it, is efficient application marketing communication. Bolster of goodwill and more consistent aim on client is able to help to consolidate firm´s market position. One of examples of fill market is the market of building savings in the Czech Republic. I take this market as basis description of problems marketing communicationon fill markets.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků
ISBN
80-7318-117-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
112-124
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—