Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502136" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502136 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová komunikace na nasycených trzích a její hodnota pro firemní konkurenceschopnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Žádná firma si nemůže být jista svou tržní pozicí a růstem tržního potenciálu. Trh, které je ziskový, láká další firmy, které se snaží získat tržní podíl a tím se trh stává nasyceným. Ale také na trzích, které se staly nasycenými je možné držet tržní podíl a ziskovost. Jednou z cest jak toho dosáhnout je efektivní využití marketingové komunikace. Podpoření dobrého jména a větší zájem o klienta může napomoci ke konsolidaci tržní pozice firmy. Jedním z příkladů nasyceného trhu je trh stavebního spoření vČR. Tento trh používám pro popsání problémů marketingové komunikace na nasycených trzích.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing communication on the fill markets and its value for firm´s competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    Nor firm, which acquired significant market´s share, can not be certain its position and growth its market´s potential. Market, that is profitable, attracts next and next firms, whose try to obtain significant share upon this market and market strike onit´s limits during time and becomes fill. But also in the marketplace, which become fill, it is possible keep or augment markets share and profitability. Once of the way, as achieve it, is efficient application marketing communication. Bolster of goodwill and more consistent aim on client is able to help to consolidate firm´s market position. One of examples of fill market is the market of building savings in the Czech Republic. I take this market as basis description of problems marketing communicationon fill markets.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z 1. mezinárodní konference o spolupráci univerzit, organizací, podnikatelů a veřejné správy Zlínského kraje na téma: Výsledky výzkumu stavu a rozvoje konkurenční schopnosti podniků

  • ISBN

    80-7318-117-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    112-124

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku