Options for innovation of marketing approaches to the market in the non-profit sector
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872267" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872267 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1208" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1208</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1208" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1208</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Options for innovation of marketing approaches to the market in the non-profit sector
Popis výsledku v původním jazyce
The variety of marketing tools and their constant attack on literally our every step is a significant stimulus for searching for new ways how to veer off the monotonous mass and to efficiently address the current as well as potential customers. The situation becomes more complex especially in the area of the non-profit sector as even here the responsibility for one's own organization within the market becomes an important aspect, and to position it into such relations towards its environment helping toensure its constant success. The presented study points at one of the possible options for a solution in utilizing the creative potential, the essence of which is the cooperation of non-profit organizations with the academic sphere on the regional level.
Název v anglickém jazyce
Options for innovation of marketing approaches to the market in the non-profit sector
Popis výsledku anglicky
The variety of marketing tools and their constant attack on literally our every step is a significant stimulus for searching for new ways how to veer off the monotonous mass and to efficiently address the current as well as potential customers. The situation becomes more complex especially in the area of the non-profit sector as even here the responsibility for one's own organization within the market becomes an important aspect, and to position it into such relations towards its environment helping toensure its constant success. The presented study points at one of the possible options for a solution in utilizing the creative potential, the essence of which is the cooperation of non-profit organizations with the academic sphere on the regional level.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
334-241
Název nakladatele
Elsevier, Ltd.
Místo vydání
Kidlington
Místo konání akce
Madrid, Spain
Datum konání akce
1. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—