Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opions for innovation of marketing approaches to the market i the non-profit sector

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43875155" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43875155 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1208" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1208</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1208" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.1208</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Opions for innovation of marketing approaches to the market i the non-profit sector

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The variety of marketing tools and their constant attack on literally our every step is a significant stimulus for searching for new ways how to veer off the monotonous mass and to efficiently address the current as well as potential customers. The situation becomes more complex especially in the area of the non-profit sector as even here the responsibility for one's own organization within the market becomes an important aspect, and to position it into such relations towards its environment helping to ensure its constant success. The presented study points at one of the possible options for a solution in utilizing the creative potential, the essence of which is the cooperation of non-profit organizations with the academic sphere on the regional level.

  • Název v anglickém jazyce

    Opions for innovation of marketing approaches to the market i the non-profit sector

  • Popis výsledku anglicky

    The variety of marketing tools and their constant attack on literally our every step is a significant stimulus for searching for new ways how to veer off the monotonous mass and to efficiently address the current as well as potential customers. The situation becomes more complex especially in the area of the non-profit sector as even here the responsibility for one's own organization within the market becomes an important aspect, and to position it into such relations towards its environment helping to ensure its constant success. The presented study points at one of the possible options for a solution in utilizing the creative potential, the essence of which is the cooperation of non-profit organizations with the academic sphere on the regional level.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON STRATEGIC INNOVATIVE MARKETING (IC-SIM 2014)

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    334-341

  • Název nakladatele

    ELSEVIER SCIENCE BV

  • Místo vydání

    AMSTERDAM

  • Místo konání akce

    Madrid, SPAIN

  • Datum konání akce

    1. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380495700042