Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Neztrácejme čas hledáním optimální marketingové varianty prodeje.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A1415010" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:1415010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Neztrácejme čas hledáním optimální marketingové varianty prodeje.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prodej zemědělkých produktů vyžaduje optimální variantu marketingových cest pro minimalizaci nákladů na přepravu zemědělských produktů. Specifické postavení v distribučním řetězci zaujímají odbytová družstva. Jejich důvod se spatřuje ve vykoupení smluvněsjednané produkce za předem dohodnuté ceny a vyplácení prémií při dosažení vyšších realizačních cen. Specifický význam mají v poznání vývojových marketingových trendů na trhu s potravinami a v odhadu spotřeby pro kvalifikované rozhodnutí o komerčním zaměření členských podniků. Příklady obdobných organizací jsou z Itálie, SRN a USA.

  • Název v anglickém jazyce

    Do not vaste the time with finding optimal marketing variant of sell.

  • Popis výsledku anglicky

    The sale of agriculture products needs optimal variants of the distribution channels for minimalization of costs for transport of agriculture products. Agriculture - producer groups assume the specific positon in the distribution channel.Their reason isThe sale of agriculture products needs optimal variants of the distribution channels for minimalization of costs for transport of agriculture products. Agriculture - producer groups assume the specific positon in the distribution channel.Their reason isseen in contract buying for prices, which are negotiated in advance, and in disbursment of bonuses when the realisation price is reached. Specific importance have in knowledge of evolation marketing trends at the trade with food and in prediction of consuption for qualified decision about comers aimed members of producesrs group. The examples are from Italy, Germany and USA.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/QC1415" target="_blank" >QC1415: Analýza významu odbytových organizací, jejich funkcí a právního postavení na trhu s agrárními produkty a identifikace vztahů center a komoditních burz</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Zemědělský marketing a management

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2002

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1-2

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus