Neztrácejme čas hledáním optimální marketingové varianty prodeje.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A1415010" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:1415010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Neztrácejme čas hledáním optimální marketingové varianty prodeje.
Popis výsledku v původním jazyce
Prodej zemědělkých produktů vyžaduje optimální variantu marketingových cest pro minimalizaci nákladů na přepravu zemědělských produktů. Specifické postavení v distribučním řetězci zaujímají odbytová družstva. Jejich důvod se spatřuje ve vykoupení smluvněsjednané produkce za předem dohodnuté ceny a vyplácení prémií při dosažení vyšších realizačních cen. Specifický význam mají v poznání vývojových marketingových trendů na trhu s potravinami a v odhadu spotřeby pro kvalifikované rozhodnutí o komerčním zaměření členských podniků. Příklady obdobných organizací jsou z Itálie, SRN a USA.
Název v anglickém jazyce
Do not vaste the time with finding optimal marketing variant of sell.
Popis výsledku anglicky
The sale of agriculture products needs optimal variants of the distribution channels for minimalization of costs for transport of agriculture products. Agriculture - producer groups assume the specific positon in the distribution channel.Their reason isThe sale of agriculture products needs optimal variants of the distribution channels for minimalization of costs for transport of agriculture products. Agriculture - producer groups assume the specific positon in the distribution channel.Their reason isseen in contract buying for prices, which are negotiated in advance, and in disbursment of bonuses when the realisation price is reached. Specific importance have in knowledge of evolation marketing trends at the trade with food and in prediction of consuption for qualified decision about comers aimed members of producesrs group. The examples are from Italy, Germany and USA.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/QC1415" target="_blank" >QC1415: Analýza významu odbytových organizací, jejich funkcí a právního postavení na trhu s agrárními produkty a identifikace vztahů center a komoditních burz</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Zemědělský marketing a management
ISSN
—
e-ISSN
—
Svazek periodika
2002
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
1-2
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—