Odvětví vinařství v digitální ekonomice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11200034" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11200034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odvětví vinařství v digitální ekonomice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá využíváním internetu při prezentaci výrobků vinařských firem a prodeji vína v ČR. Srovnává úroveň poskytovaných informací na internetových stránkách vinařskými podniky v České republice a hodnotí příležitosti a hrozby v odvětví vinařství spojené s rozvojem tohoto media. Používání internetu výrobci vína v České republice má rostoucí tendenci. 62 % členů Českomoravské vinohradnické a vinařské unie již dnes internet využívá, většina velkých a středních podniků má vlastní internetové stránky. Příležitosti pro vinaře v České republice, při využívání tohoto média, spočívají prozatím především ve zvýšení obecné informovanosti spotřebitelů o víně a o nabídce jednotlivých vinařských firem. Webové stránky producentů přispívají k lepší orientaci spotřebitelů na trhu vína a některé z nich umožňují i přímý prodej konečným spotřebitelům.
Název v anglickém jazyce
Wine sector in digital economy
Popis výsledku anglicky
The paper describes use of Internet in presentation of wine products, and also in sales of wine in the Czech Republic. The level of provided information on web sites by wine producers in the Czech Republic is compared. Opportunities and threats in the wine sector connected with expansion of Internet are evaluated as well. The trend of using Internet by wine producers in the Czech Republic is growing. Currently, 62 % of members of Czech Viniculture and Wine Union use Internet; most of the big and mediumsize businesses have their own web sites. Opportunities for wine producers in the Czech Republic connected with use of Internet currently include especially improvement of the general knowledge of consumers about wine of the big and medium size businesses have their own web sites. Opportunities for wine producers in the Czech Republic connected with use of Internet currently include especially improvement of the general knowledge of consumers about wine
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje venkova v jihomoravském regionu.</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Agrární perspektivy XII - Nová ekonomika a rozšíření EU
ISBN
80-213-1056-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
239-246
Název nakladatele
PEF ČZU v Praze
Místo vydání
PEF ČZU v Praze
Místo konání akce
PEF ČZU v Praze, Praha
Datum konání akce
18. 9. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—