Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odvětví vinařství v digitální ekonomice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11200034" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11200034 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odvětví vinařství v digitální ekonomice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá využíváním internetu při prezentaci výrobků vinařských firem a prodeji vína v ČR. Srovnává úroveň poskytovaných informací na internetových stránkách vinařskými podniky v České republice a hodnotí příležitosti a hrozby v odvětví vinařství spojené s rozvojem tohoto media. Používání internetu výrobci vína v České republice má rostoucí tendenci. 62 % členů Českomoravské vinohradnické a vinařské unie již dnes internet využívá, většina velkých a středních podniků má vlastní internetové stránky. Příležitosti pro vinaře v České republice, při využívání tohoto média, spočívají prozatím především ve zvýšení obecné informovanosti spotřebitelů o víně a o nabídce jednotlivých vinařských firem. Webové stránky producentů přispívají k lepší orientaci spotřebitelů na trhu vína a některé z nich umožňují i přímý prodej konečným spotřebitelům.

  • Název v anglickém jazyce

    Wine sector in digital economy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes use of Internet in presentation of wine products, and also in sales of wine in the Czech Republic. The level of provided information on web sites by wine producers in the Czech Republic is compared. Opportunities and threats in the wine sector connected with expansion of Internet are evaluated as well. The trend of using Internet by wine producers in the Czech Republic is growing. Currently, 62 % of members of Czech Viniculture and Wine Union use Internet; most of the big and mediumsize businesses have their own web sites. Opportunities for wine producers in the Czech Republic connected with use of Internet currently include especially improvement of the general knowledge of consumers about wine of the big and medium size businesses have their own web sites. Opportunities for wine producers in the Czech Republic connected with use of Internet currently include especially improvement of the general knowledge of consumers about wine

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/QF3276" target="_blank" >QF3276: Perspektivy vývoje a návrhy opatření politiky vinohradnictví a vinařství a rozvoje venkova v jihomoravském regionu.</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Agrární perspektivy XII - Nová ekonomika a rozšíření EU

  • ISBN

    80-213-1056-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    239-246

  • Název nakladatele

    PEF ČZU v Praze

  • Místo vydání

    PEF ČZU v Praze

  • Místo konání akce

    PEF ČZU v Praze, Praha

  • Datum konání akce

    18. 9. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku