Marketingový výzkum kvality služeb cestovních kanceláří a agentur
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500013" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum kvality služeb cestovních kanceláří a agentur
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na analýzu kvality služeb cestovních kanceláří a agentur na jižní a severní Moravě. V rámci výuky předmětu Cestovní ruch byl proveden v průběhu roku 2002 marketingový výzkum, který se zaměřil na problematiku pojištění, odbornost zaměstnanců, kvalitu propagačních materiálů apod.
Název v anglickém jazyce
Marketing Research of Services Quality Provided by Travel Offices and Travel Agencies
Popis výsledku anglicky
This paper is focused on analyzing quality of services offered by travel offices and travel agencies on south and north Moravia.Marketing research as a task for course Travel tourism was designed to find employees,the quality of promotion, insurance etc.In this paper criteria for design of www pages are presented. Next results of analysis of the chosen Czech www portals offering accommodation are described.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník referátů z 8. mezinárodní konference na téma: Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství
ISBN
80-7040-618-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
31-35
Název nakladatele
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta
Místo vydání
Tábor
Místo konání akce
Tábor
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—