Web-based modely vysokoškolské přípravy učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F00%3A5523" target="_blank" >RIV/62690094:18440/00:5523 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Web-based modely vysokoškolské přípravy učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je pokus o zobecnění několika příkladů využití Internetu ve výuce na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové ve studijních programech učitelství chemie pro základní a střední školy, které představují v určitém zjednodušení několik modelů "Web-based" vysokoškolské výuky.
Název v anglickém jazyce
Web-based Models of Chemistry Teachers Education
Popis výsledku anglicky
In the contribution there is described an attempt to generalise results of several examples of using the Internet in education on the faculty of education of the University of Hradec Králové in the curricula of education of chemistry for primary and secondary schools. These samples constitute in some simplification several models of education process in the university based on the Internet.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technológia vzdelávania
ISSN
1335-003X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—