"WEB - BASED" modely vysokoškolské přípravy učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F00%3A5809" target="_blank" >RIV/62690094:18440/00:5809 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"WEB - BASED" modely vysokoškolské přípravy učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je pokus o zobecnění několika příkladů využití Internetu ve výuce na Pedagogické fakulty Univerzity Hradec Králové ve studijních programech učitelství chemie pro základní a střední školy, které představují v určitém zjednodušení několik modelů "Web-based" vysokoškolské výuky.
Název v anglickém jazyce
"WEB - BASED" Models of Chemistry Teachers Education
Popis výsledku anglicky
In the contribution there is described an attempt to generalise results of several eyamples of using the Internet in education on the faculty of education of the University of Hradec Králové in the curricula of education of chemistry for primary and andsecondary schools.These samples constitute in some simplification severel models of education process in the university based on the Internet.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktualne problemy edukacji chemicznej
ISBN
83-87635-79-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Uniwersytet Opolski
Místo vydání
Opole
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—