Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pictures and learning of chemistry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F03%3A00000712" target="_blank" >RIV/62690094:18440/03:00000712 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Obrazki i uczenie się chemii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Przeanalyzowany są autorami sposoby opracowań informacji nonwerbalnych (graficznych, obrazowych) w procesie nauczania z zakresu nauk przyrodniczych.Cele częściowe badań prezentowanych zostały skierowane po pierwsze na opisanie funkcji materiału obrazowego odpowiednich "tekstów" do uczenia się z orientacją na ich formę elektronicznę, t.j. na możliwości wykorzystania grafiki komputerowej, dalej animacji i symulacji zjawisk przyrodniczych i ich zasad w procesie nauczania. Opracowano jest badanie zadania elementów nonwerbalnych sprawdzianów dydaktycznych.

  • Název v anglickém jazyce

    Pictures and learning of chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution claims to analyse various ways of processing non-verbal (graphic, image) information by students during their education of natural and technical sciences subject matter. Partial aims of our described activities focus on the role of graphic material and information in teaching texts and among them the main concern is devoted to electronic form of presentation i.e. the role of computer graphics, animation and simulation of the phenomena of natural and technical sciences

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Różne oblicza chemii u progu XXI wieku - XII szkoła problemów dydaktyki chemii

  • ISBN

    NENÍ

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    76-77

  • Název nakladatele

    Fundacja PRO CHEMII przy Wydziale Chemii Uniwersytetu Jagiellonskiego

  • Místo vydání

    Kraków

  • Místo konání akce

    Kraków

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku