Pictures and learning of chemistry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F03%3A00000712" target="_blank" >RIV/62690094:18440/03:00000712 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Obrazki i uczenie się chemii
Popis výsledku v původním jazyce
Przeanalyzowany są autorami sposoby opracowań informacji nonwerbalnych (graficznych, obrazowych) w procesie nauczania z zakresu nauk przyrodniczych.Cele częściowe badań prezentowanych zostały skierowane po pierwsze na opisanie funkcji materiału obrazowego odpowiednich "tekstów" do uczenia się z orientacją na ich formę elektronicznę, t.j. na możliwości wykorzystania grafiki komputerowej, dalej animacji i symulacji zjawisk przyrodniczych i ich zasad w procesie nauczania. Opracowano jest badanie zadania elementów nonwerbalnych sprawdzianów dydaktycznych.
Název v anglickém jazyce
Pictures and learning of chemistry
Popis výsledku anglicky
The contribution claims to analyse various ways of processing non-verbal (graphic, image) information by students during their education of natural and technical sciences subject matter. Partial aims of our described activities focus on the role of graphic material and information in teaching texts and among them the main concern is devoted to electronic form of presentation i.e. the role of computer graphics, animation and simulation of the phenomena of natural and technical sciences
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Różne oblicza chemii u progu XXI wieku - XII szkoła problemów dydaktyki chemii
ISBN
NENÍ
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
76-77
Název nakladatele
Fundacja PRO CHEMII przy Wydziale Chemii Uniwersytetu Jagiellonskiego
Místo vydání
Kraków
Místo konání akce
Kraków
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—