Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Neverbální složky výukových materiálů z chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F04%3A00001148" target="_blank" >RIV/62690094:18440/04:00001148 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Neverbální složky výukových materiálů z chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou prezentovány představeny příklady výzkumných aktivit, které se zabývají vlivem neverbálních složek výukových materiálů na efektivitu učení. Prezentovány jsou přístupy využívající hledisko obrazového materiálu jako součásti didaktických testů, hledisko přístupu žáků k učení, hledisko postoje studentů učitelství chemie k vlivu grafických prvků na školní úspěšnost žáků a hledisko "dynamiky" obrazového materiálu.

  • Název v anglickém jazyce

    Non-verbal Part of Chemistry Teaching Materials

  • Popis výsledku anglicky

    In the article are presented examples of research activities that deal with the influence of graphical part of educational texts on the efficiency of learning. Illustrated are approaches used the view of graphical parts of didactical tests, view of learning styles, view of opinion of future teachers and view of "dynamism" of graphical material.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní seminář didaktiků chemie

  • ISBN

    80-210-3616-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    185

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku