Několik příkladů vlivu obrazového materiálu na výuku přírodních a technických věd
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F04%3A00001147" target="_blank" >RIV/62690094:18440/04:00001147 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Several Examples of the Picture Material Influence to Learning in Primary Chemistry Education
Popis výsledku v původním jazyce
In the contribution are described starting points of the research project about learning from graphical presentation and interpretation obtained experimental data from the point of view of typology of picture material as a part of didactic tests, point of view of the attitude of the students of chemistry teaching to the influence of graphical elements to the fruitfulness of students in didactic tests.
Název v anglickém jazyce
Several Examples of the Picture Material Influence to Learning in Primary Chemistry Education
Popis výsledku anglicky
In the contribution are described starting points of the research project about learning from graphical presentation and interpretation obtained experimental data from the point of view of typology of picture material as a part of didactic tests, point of view of the attitude of the students of chemistry teaching to the influence of graphical elements to the fruitfulness of students in didactic tests.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1165" target="_blank" >GA406/02/1165: Učení z grafického zobrazení v přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Organization for Science and Technology Education
ISBN
83-227-2285-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
73-74
Název nakladatele
Maria Curie-Sklodowska University Press
Místo vydání
Neuveden
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—