Integrační tendence ve výuce přírodovědných předmětů: příležitost nebo hrozba pro výuku chemie?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F05%3A00001490" target="_blank" >RIV/62690094:18440/05:00001490 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrační tendence ve výuce přírodovědných předmětů: příležitost nebo hrozba pro výuku chemie?
Popis výsledku v původním jazyce
Diskutovány jsou otázky výhod a nevýhod integrovaných přírodovědných předmětů nebo samostatných předmětů v primárním přírodovědném vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Integration Tendencies in Science Education: Opportunity or Threat for Chemistry Education?
Popis výsledku anglicky
Questions of advantages or disadvantages of integrated science subjects in primary science education are discussed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ChemZi
ISSN
1336-7242
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
97
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—