Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu).

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002116" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002116 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podmínky pro rozvoj speciálně pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně ZŠ (výsledky výzkumu).

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky výzkumu "Deskripce a analýza podmínek vzdělávání žáků se speciálními potřebami na 1. stupni ZŠ" realizovaném Ústavem primární a preprimární edukace PdF UHK v roce 2005, které vypovídají o speciálně-pedagogických kompetencích učitelů běžných škol. Výzkumný soubor sestával ze 142 učitelů a výsledky byly zpracovány standardními matematicko-statistickými postupy. Srovnávány byly např. podmínky učitelů s integrovaným žákem se SPU a mentální retardací, podmínky pro vzdělávání učitelů, využívání ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    The conditions for the development of competences in special education of the primary education teachers (the results of research).

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents selected results of the research "Description and analysis of conditions of education of children with special needs in primary school". Research was realized by The Departement of primary and preprimary education (Faculty of Education, University of Hradec Kralove) in 2005. This article testifies to teaching in special education and competences of the primary education teachers. The research sample consisted of 142 teachers and the results were processed by standard mathematical-statistical methods. There were compared e.g. teaching conditions of an integrated pupil with learning disabilities or mental handicap, conditions for further education of teachers, using ICT.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACTA HUMANICA

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    95-99

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus