Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104121" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104121 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/26527/Studies%20in%20Special%20Education%202018,%20vol.%207,%20n.%202.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Asistent pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat postavení asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Na základě hlavního cíle byly stanoveny cíle parciální, které byly zaměřeny zejména na zjištění úrovně spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem, zjištění stavu připravenosti asistentů pedagoga k inkluzivní edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také na realizovaná opatření k úspěšné edukaci těchto žáků. Z daných cílů vycházely tři hypotézy, které byly ověřovány ve výzkumném šetření. K dosažení cíle výzkumného šetření byla využita kvantitativní metoda ve formě dotazníku vlastní konstrukce.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Assistant in the Context of Inclusive Education of Pupils with Special Educational Needs at Primary School in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of the research study was to analyze the position of teaching assistant in the inclusive education of pupils with special educational needs at primary schools. On the basis of the main aim, partial aims were set, which were mainly focused on determining the level of cooperation between teaching assistant and teacher, finding the state of preparedness of the teacher’s assistants for the inclusive education of pupils with special educational needs and on the implemented measures for the successful education of these pupils also. These aims were based on three hypotheses, which were tested in the research study. To achieve the aim of the research study was used a quantitative method in the form of a questionnaire of own design.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Štúdie zo špeciálnej pedagogiky

  • ISSN

    2585-7363

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    81-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus