Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002582" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002582 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Národním programu rozvoje vzdělávání byly zformulovány principy kurikulární reformy. Rámcové vzdělávací programy (RVP) vymezují závazné rámce vzdělávání pro jednotlivé etapy předškolního, základního i středního vzdělávání. Školní vzdělávací programy si vytváří každá škola podle zásad stanovených v příslušném RVP, které může modifikovat. V RVP pro základní a střední vzdělávání jsou stanoveny tzv. základní vzdělávací oblasti a průřezová témata. Ve vzdělávací oblasti "Člověk a zdraví", společné základnímui gymnaziálnímu vzd?ěávání, jsou zařazeny předměty "Výchova ke zdraví" a "Tělesná výchova". Na pedagogických fakultách byly akreditovány nové studijní programy se studijním oborem "Výchova ke zdraví

  • Název v anglickém jazyce

    HEALTH EDUCATION IN FRAMEWORK EDUCATION PROGRAMMES

  • Popis výsledku anglicky

    In the National Programme of Education Development the principles of curriculum reform were formulated. Framework education programmes (FEP) define binding education frameworks for particular periods of pre-school, elementary and college education. School education programmes are drawn up by each particular school according to principles given in appropriate FEP. These the school may modify according to its own conditions, character of the region and its specific aims. In FEP for elementary and collegeeducation, there are given so-called elementary education areas and cross-sectional themes. In the education area "Man and Health", common for both elementary and college education, included are subjects like "Health Education" and "Physical Education".At Faculties of Pedagogics there have been accredited new study programmes together with the study branch "Health education

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hygiena : časopis pro ochranu a podporu zdraví

  • ISSN

    1802-6281

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    52

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus