Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002582" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002582 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchova ke zdraví v rámcově vzdělávacích programech
Popis výsledku v původním jazyce
Národním programu rozvoje vzdělávání byly zformulovány principy kurikulární reformy. Rámcové vzdělávací programy (RVP) vymezují závazné rámce vzdělávání pro jednotlivé etapy předškolního, základního i středního vzdělávání. Školní vzdělávací programy si vytváří každá škola podle zásad stanovených v příslušném RVP, které může modifikovat. V RVP pro základní a střední vzdělávání jsou stanoveny tzv. základní vzdělávací oblasti a průřezová témata. Ve vzdělávací oblasti "Člověk a zdraví", společné základnímui gymnaziálnímu vzd?ěávání, jsou zařazeny předměty "Výchova ke zdraví" a "Tělesná výchova". Na pedagogických fakultách byly akreditovány nové studijní programy se studijním oborem "Výchova ke zdraví
Název v anglickém jazyce
HEALTH EDUCATION IN FRAMEWORK EDUCATION PROGRAMMES
Popis výsledku anglicky
In the National Programme of Education Development the principles of curriculum reform were formulated. Framework education programmes (FEP) define binding education frameworks for particular periods of pre-school, elementary and college education. School education programmes are drawn up by each particular school according to principles given in appropriate FEP. These the school may modify according to its own conditions, character of the region and its specific aims. In FEP for elementary and collegeeducation, there are given so-called elementary education areas and cross-sectional themes. In the education area "Man and Health", common for both elementary and college education, included are subjects like "Health Education" and "Physical Education".At Faculties of Pedagogics there have been accredited new study programmes together with the study branch "Health education
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hygiena : časopis pro ochranu a podporu zdraví
ISSN
1802-6281
e-ISSN
—
Svazek periodika
52
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—