Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reálný a virtuální chemický experiment - současnost a perspektivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002460" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002460 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reálný a virtuální chemický experiment - současnost a perspektivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zaměřuje na význam metodologických aspektů chemického vzdělávání v období informační společnosti. V úvodu se zamýšlíme nad významem využití informačních a komunikačních technologií při podpoře základních metod přírodovědného a zejména chemického poznávání a jejich průmětem do školního kurikula. Popsány a příklady doloženy jsou vybrané přístupy k využití kombinace reálného a virtuálního prostředí při podpoře experimentálních činností žáků a studentů - vzdálené laboratoře, vzdálená měření a virtuální laboratoře. V závěru se pokoušíme nastínit výhody i problematická místa zavádění těchto technologií do pedagogické praxe především všeobecného vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Real and Virtual Chemical Experiment - Present and Perspectives

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the importance of methodological aspects in the chemical education at time of information society. The introduction contents our thinking about using of ICT on science/chemistry methods and their application in the school curriculum.Selected approaches to combination of real and virtual environment using for student's experimental activities are described and by examples completed - remote laboratory, remote sensing and virtual laboratory. We are trying to orientate the conclusionto advantages and limits for the incorporation of mentioned technologies in the pedagogical practice of general education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie II. : zborník z medzinárodnej konferencie

  • ISBN

    978-80-8083-751-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Donovaly, Slovensko

  • Datum konání akce

    27. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku