Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové technologie ve vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002827" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002827 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové technologie ve vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S pojmem "technologie vzdělávání" se lze v pedagogických souvislostech setkat velmi často a v nejrůznějších podobách. Termín je součástí didaktického pojmosloví (didaktika = teorie vyučování a vzdělávání) a má své teoretické i praktické podoby. Nejčastěji se hovoří o třech významech pojmu, které mají mezi sebou blízký vztah: technologie vzdělávání - jako součást didaktického systému, který obsahuje každá vyučovací hodina, technologie vzdělávání - jako materiálně programová podpora vyučování, jež se podílí na zvýšení účinnosti vyučování a konečně jako nové technologie vzdělávání - rozumí se jimi dobou akcentované vzdělávací postupy a programová podpora, které čerpají z materiálně technického rozvoje, jež přináší vyučovacím činnostem učitele a žákovu učení nové a netradiční možnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    New technology in education.

  • Popis výsledku anglicky

    S notion "technology education" can be in pedagogical context meet scores of time and in different form. Term is a part of doctrinal notion (didactics = theory teaching and education) and has her theoretical also practical form. Often talk of frictionalmeaning notion, which they have between themselves near relation: technology education - like a part doctrinal system, which contains each taught hour, technology education - like a ponderable programming support teaching, which share on enhancement effectivity teaching and finally like a new technology education - see them time accent educational progress and programming support, which pumping from ponderable technological evolvement, which gives taught activity teacher and pupillary teaching new and no-traditional scope.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická encyklopedie

  • ISBN

    978-80-7367-546-2

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    975

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly