Nové technologie ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002827" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002827 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové technologie ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
S pojmem "technologie vzdělávání" se lze v pedagogických souvislostech setkat velmi často a v nejrůznějších podobách. Termín je součástí didaktického pojmosloví (didaktika = teorie vyučování a vzdělávání) a má své teoretické i praktické podoby. Nejčastěji se hovoří o třech významech pojmu, které mají mezi sebou blízký vztah: technologie vzdělávání - jako součást didaktického systému, který obsahuje každá vyučovací hodina, technologie vzdělávání - jako materiálně programová podpora vyučování, jež se podílí na zvýšení účinnosti vyučování a konečně jako nové technologie vzdělávání - rozumí se jimi dobou akcentované vzdělávací postupy a programová podpora, které čerpají z materiálně technického rozvoje, jež přináší vyučovacím činnostem učitele a žákovu učení nové a netradiční možnosti.
Název v anglickém jazyce
New technology in education.
Popis výsledku anglicky
S notion "technology education" can be in pedagogical context meet scores of time and in different form. Term is a part of doctrinal notion (didactics = theory teaching and education) and has her theoretical also practical form. Often talk of frictionalmeaning notion, which they have between themselves near relation: technology education - like a part doctrinal system, which contains each taught hour, technology education - like a ponderable programming support teaching, which share on enhancement effectivity teaching and finally like a new technology education - see them time accent educational progress and programming support, which pumping from ponderable technological evolvement, which gives taught activity teacher and pupillary teaching new and no-traditional scope.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická encyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Počet stran knihy
975
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—