Pedagogika volného času
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00003350" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00003350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogika volného času
Popis výsledku v původním jazyce
Poslední desetiletí bylo pro pedagogiku volného času obdobím hledání vlastní identity a místa mezi pedagogickými disciplínami. V textu je uveden základní vývoj této disciplíny včetně základního charakteristiky a současného pojetí výchovy ve volném čase vČeské republice. Jedná se o obor poměrně mladý, ale s bohatými historickými kořeny. svůj předmět, cíle a funkce má vymezeny.
Název v anglickém jazyce
Pedagogy of Leisure Time
Popis výsledku anglicky
The last decade was for pedagogy of leisure time period to find their own identity and place among educational disciplines. The text is the basic development of the discipline, including basic characteristics and current concept of education in free timein the Czech Republic. This is a relatively young discipline, but with a rich historical roots, their purpose, goals and functions to be defined.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická encyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Počet stran knihy
936
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—