Prostorové modelování a rozvoj vizuálně prostorové inteligence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10067901" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10067901 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/11:10067901
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm032011.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032011.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Prostorové modelování a rozvoj vizuálně prostorové inteligence
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o aplikování počítačové grafiky a některých alternativních metod ve výuce. Počítačové modely a počítačová grafika může být prostředkem vzdělávacího procesu. Napomáhá rozvoji tvůrčích dovedností a schopnosti pracovat týmově, umožňuje tvorbu a využívání různých multimediálních a interaktivních softwarových opor vyučovacího procesu.
Název v anglickém jazyce
SPATIAL MODELLING AND DEVELOPMENT OF VISUAL SPATIAL INTELLIGENCE
Popis výsledku anglicky
The article describes the application of computer graphics and some alternative methods in teaching at high school. Computer graphics can be an instrument of the learning process. Computer graphics helps to develop creative skills and competency to workin a team; it also aids the formation and use of different multimedia and interactive software applicationsin the teaching process.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
64-66
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—