TESTOVÁNÍ PROSTOROVÉ INTELIGENCE STUDENTŮ VE VÝUCE POČÍTAČOVÉHO MODELOVÁNÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F15%3A50004156" target="_blank" >RIV/62690094:18470/15:50004156 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm032015.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TESTOVÁNÍ PROSTOROVÉ INTELIGENCE STUDENTŮ VE VÝUCE POČÍTAČOVÉHO MODELOVÁNÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem článku je zejména výzkum vlivu výuky simulací a modelování pomocí aplikací počítačové grafiky na rozvoj a zvýšení schopností vizuálně-prostorové inteligence univerzitních studentů. Článek předkládá výběr z výsledků nestandardizovaného testováníprostorové inteligence.
Název v anglickém jazyce
SPATIAL INTELLIGENCE TESTING OF STUDENTS IN TEACHING OF COMPUTER MODELING
Popis výsledku anglicky
The subject of the article is mainly research on the influence of teaching simulation and modeling applications using computer graphics to develop and increase the capabilities of visual-spatial intelligence of university students. This article presentsselected results of non-standardized testing spatial intelligence.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
35-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—