Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Relationship of Computer Graphics and Visual Intelligence - Research Studies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F13%3A50001572" target="_blank" >RIV/62690094:18470/13:50001572 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.462-463.1011" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.462-463.1011</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.462-463.1011" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.462-463.1011</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Relationship of Computer Graphics and Visual Intelligence - Research Studies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article is an introductory study on extensive research and testing of visual spatial intelligence. Research respondents are students of technical universities with experience in spatial modeling on a computer. The aim of the research is to determinewhether experience with spatial modeling is related to the level of spatial intelligence.

  • Název v anglickém jazyce

    The Relationship of Computer Graphics and Visual Intelligence - Research Studies

  • Popis výsledku anglicky

    This article is an introductory study on extensive research and testing of visual spatial intelligence. Research respondents are students of technical universities with experience in spatial modeling on a computer. The aim of the research is to determinewhether experience with spatial modeling is related to the level of spatial intelligence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Progress in mechatronics and information technology

  • ISBN

    978-3-03785-941-4

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1011-1014

  • Název nakladatele

    Trans tech publications

  • Místo vydání

    Zurich

  • Místo konání akce

    Guilin

  • Datum konání akce

    19. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku