Development of spatial intelligence using a computer graphics modeling - practical research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F12%3A50000602" target="_blank" >RIV/62690094:18470/12:50000602 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18440/12:50000602
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Development of spatial intelligence using a computer graphics modeling - practical research
Popis výsledku v původním jazyce
This article is a description of spatial intelligence research. The research was realized by applying technology of computer graphics and some of the alternative methods. This paper deals with the progress and results of examining the impact of teachingspatial modeling and computer graphics applied to the development of intelligence visual spatial learners. Research provides an answer to the question whether it makes sense to explore ways in which the level of spatial intelligence can be further developed through special training.
Název v anglickém jazyce
Development of spatial intelligence using a computer graphics modeling - practical research
Popis výsledku anglicky
This article is a description of spatial intelligence research. The research was realized by applying technology of computer graphics and some of the alternative methods. This paper deals with the progress and results of examining the impact of teachingspatial modeling and computer graphics applied to the development of intelligence visual spatial learners. Research provides an answer to the question whether it makes sense to explore ways in which the level of spatial intelligence can be further developed through special training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mathematical models for engineering science (MMES 2012)
ISBN
978-1-61804-141-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
280-285
Název nakladatele
World scientific and engineering academy and society
Místo vydání
Athens
Místo konání akce
Paris
Datum konání akce
2. 12. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—