Kapky tančí mazurku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10070703" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10070703 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kapky tančí mazurku
Popis výsledku v původním jazyce
Modelová hudebně pedagogická situace, která je ukázkou komplexní práce s písní. Obsahuje příklad analytického poslechu písně Tančí kapky s úkoly pro žáky, hudební hry s rytmem mazurky a s dynamickou škálou, kreativní hru se zvukomalbou slov, příklad využití ozvučených předmětů k doprovodu zpěvu písně. K náročnějším příkladům kreativní práce s písní patří tvoření hudební formy ronda včetně její vokální a instrumentální interpretace.
Název v anglickém jazyce
Drops dancing mazurka
Popis výsledku anglicky
Model music teaching position, which is an example of a complex work with a song. It contains examples of analytical listening to the song Dancing drops for pupils, musical games and rhythm mazurka and the dynamic range, a creative game with onomatopoeicwords, an example of objects with sound accompaniment to singing songs. The more difficult examples of creative work with songs include the formation of musical forms, including rondo her vocal and instrumental interpretations.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova : časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
29-30
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—