Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10071473" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10071473 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/11:10071473
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů vevizuální formě, často i formou "didaktické hry". Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.
Název v anglickém jazyce
Flash Animation and Simulation as Supporting Means of School Chemical Experiment at the Basic School
Popis výsledku anglicky
The using of flash animation and simulation in chemistry education at basic school is important motivation means by our experience. Learners have possibility for interactive activity also in time of lack laboratory equipment. Important is the hypothesisformulation and verification in the condition in the school unrealisable from the difficulties and economical reasons.Results of pilot research is a part of the article.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
225-229
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—