Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10071473" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10071473 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/11:10071473

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů vevizuální formě, často i formou "didaktické hry". Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    Flash Animation and Simulation as Supporting Means of School Chemical Experiment at the Basic School

  • Popis výsledku anglicky

    The using of flash animation and simulation in chemistry education at basic school is important motivation means by our experience. Learners have possibility for interactive activity also in time of lack laboratory equipment. Important is the hypothesisformulation and verification in the condition in the school unrealisable from the difficulties and economical reasons.Results of pilot research is a part of the article.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    225-229

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus