Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika školní psychologie a praxe školního psychologa zevnitř a s odstupem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33142664" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33142664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika školní psychologie a praxe školního psychologa zevnitř a s odstupem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přehledový článek "Problematika školní psychologie a praxe školního psychologa, pohledem zevnitř a s odstupem je určen pro pedagogické pracovníky". Článek srozumitelnpu formou popisuje významné aspekty práce školního psychologa, jeho zařazení a místo vevzdělávácím systému, popis náplně práce. Článek popisuje významné limity a rizika psychologické práce v kontextu vzdělávacího systému, popisuje specifikum vztahu školního psychologa k vedení školy, žákům, pedagogům a rodičum a místo školního psychologa ve vztahu k ostatním psychologickým oborům. Významnou kapitolou je nastínění přehledu základního výskytu patologie v oblasti školního prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The issue of school psychology and school psychologists practice from within and a distance

  • Popis výsledku anglicky

    The review article " The issue of school psychology and school psychologists practice from within and a distance." Article describes important aspects of the school psychologist's work, the inclusion of a proffesion as a part of Czech the educational system. The article describes significant risks and limits of psychological work in the context of the education system, describes specifies the relationship of the school psychologist to the school management, pupils, teachers and parents, also describes the position in to other psychological disciplines. An important chapter outlines the basic overview of pathology in the school environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Žáci ohrožení předčasným odchodem ze vzdělávání. Jak je podpořit v běžném školním prostředí

  • ISBN

    978-80-254-9115-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    3-20

  • Název nakladatele

    Vzdělávací centrum Turnov, o.p.s.

  • Místo vydání

    Turnov

  • Místo konání akce

    Turnov

  • Datum konání akce

    1. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku