Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kontexty čtenářství a čtenářské gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10072369" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10072369 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kontexty čtenářství a čtenářské gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Odborná kniha Kontexty čtenářství a čtenářské gramotnosti se zaměřuje na nejpodstatnější aspekty čtenářské gramotnosti v sekundárním vzdělávání. V úvodní části sleduje čtenářské preference pubescentních recipientů ve vztahu ke školní literární výchově. Druhá kapitola se zaměřuje na důvody, proč chlapci dosahují horších výsledků a nabízí řešení tohoto problému. Třetí kapitola se zabývá problematikou interpretace uměleckého textu z hlediska výzkumu čtenářské gramotnosti a z hlediska výuky literární tvorby. Poslední kapitola analyzuje učební texty a standardní kurikulum.

  • Název v anglickém jazyce

    The contects of reading and literacy

  • Popis výsledku anglicky

    This monography focuses on several particular aspects of reading literacy at middle schools. The reading preference of pubescent recipients in relation to school literary education is considered in the first chapter. Second chapter focuses on the reasonswhy boys in researches concerning reading literacy generally fall far behind girls in results. Third chapter deals with the issue of an interpretation of a given literary text from the point of view of the literary literacy researches and from the pointof the literary education at schools. The last chapter analyses school documents.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-165-5

  • Počet stran knihy

    135

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy