Komparace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000254" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000254 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na komparaci manuálních dovedností žáků ŽŠ praktických a žáků škol běžných. Výzkumu se zúčastnilo celkem 177 žáků 4. a 5. tříd (97 ZŠ praktické, 80 běžné školy) a každý z nich plnil tři úkoly s rozdílným stupněm intelektuální náročnosti. Pro sběr dat jsme využili demontážní a montážní práce, které jsou v podobném rozsahu obsahem RVP pro ZV a také jeho přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledná data byla statisticky zpracovánaa v závěrech jsou prezentovány rozdíly mezi oběma skupinami žáků jak v čase potřebném pro zvládnutí úkolu, tak ve výskytu chyb.
Název v anglickém jazyce
Comparison of manual abilities of pupils of basic practical schools and normal basic schools
Popis výsledku anglicky
The article presents results of research focused on comparison of manual abilities of pupils of basic practical schools and normal basic schools. In the research there were participated 177 pupils of 4th and 5 th class (97 form basic practical schools, 80 from normal basic schools). Each pupil performs three tasks with different grade of intellectual difficulty. We used disassembly and assembly works for collection of data. This activities are very similar in curriculum of booth groups (Framework Education Programme for Elementary Education, FEP for EE ? enclosure adjusting education of pupils with mild mental disabilities). Final data were statistically processed. In the results you can find differences between both groups of pupils in time which wasneeded for each task and in incidence of mistakes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
87-98
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—