Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000254" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000254 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na komparaci manuálních dovedností žáků ŽŠ praktických a žáků škol běžných. Výzkumu se zúčastnilo celkem 177 žáků 4. a 5. tříd (97 ZŠ praktické, 80 běžné školy) a každý z nich plnil tři úkoly s rozdílným stupněm intelektuální náročnosti. Pro sběr dat jsme využili demontážní a montážní práce, které jsou v podobném rozsahu obsahem RVP pro ZV a také jeho přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledná data byla statisticky zpracovánaa v závěrech jsou prezentovány rozdíly mezi oběma skupinami žáků jak v čase potřebném pro zvládnutí úkolu, tak ve výskytu chyb.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of manual abilities of pupils of basic practical schools and normal basic schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents results of research focused on comparison of manual abilities of pupils of basic practical schools and normal basic schools. In the research there were participated 177 pupils of 4th and 5 th class (97 form basic practical schools, 80 from normal basic schools). Each pupil performs three tasks with different grade of intellectual difficulty. We used disassembly and assembly works for collection of data. This activities are very similar in curriculum of booth groups (Framework Education Programme for Elementary Education, FEP for EE ? enclosure adjusting education of pupils with mild mental disabilities). Final data were statistically processed. In the results you can find differences between both groups of pupils in time which wasneeded for each task and in incidence of mistakes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    87-98

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus