PERSPEKTIVY A OMEZENÍ 3D TECHNOLOGIÍ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000539" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000539 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mmx32012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx32012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PERSPEKTIVY A OMEZENÍ 3D TECHNOLOGIÍ V OBLASTI VZDĚLÁVÁNÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá možnostmi zavádění kvalitativních standardů do oblasti elektronického vzdělávání. Objektivní hodnocení kvality a efektivity vzdělávacího procesu je a bude velice náročný komplexní proces, ve kterém musí dojít ke vzájemnému propojení pedagogických a technických hledisek. Jedním z případů je i aplikace 3D obrazových technologií v oblasti vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
PERSPECTIVES AND LIMITATIONS OF 3D TECHNOLOGIES IN THE EDUCATION
Popis výsledku anglicky
The article deals with the possibilities of implementing quality standards in the area of e-learning. Objective evaluation of the quality and effectiveness of the educational process and will be very difficult complex process, which must occur to interconnect pedagogical and technical aspects. One example is the application of 3D motion picture technology in the education.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
X3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
4-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—