Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000612" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000612 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/12:50000612

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní době se do popředí metod pedagogických výzkumů čím dál více dostávají metody kvalitativní povahy, jako jsou pozorování, rozhovor nebo případová studie. Vhodným doplňkem pro tyto metody je použití tzv. žákovských/studentských deníčků, kdy respondenti v pravidelných intervalech píší záznamy týkající se různých stránek uskutečněné výuky ať už ve formě strukturované či otevřené. V článku se zabýváme vyhodnocením záznamů z těchto deníčků, které byly vedeny studenty střední odborné školy, jako jedenz příspěvků ke zkoumání efektivity výuky chemie pomocí interaktivní tabule.

  • Název v anglickém jazyce

    Writting Students Reflections as Mean of Qualitative Analyse of Instruction Effectiweness at Upper Secondary Professional Education

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays to the forefront of educational research methods are increasingly getting qualitative methods such as observation, interview or case study. Will complement to these methods is the use of pupil / student diaries when respondents write records atregular intervals. The records (carried out either in a structured or open form) relate to various aspects of teaching. This article deals with the evaluation of records from these diaries, which were led by students of secondary vocational schools, as one of the contributions to investigate the effectiveness of teaching chemistry using an interactive whiteboard.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied

  • ISBN

    978-80-8082-541-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    172-176

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    15. 10. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku