Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000612" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000612 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/12:50000612
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Písemné studentské reflexe jako nástroj kvalitativního zkoumání efektivity výuky chemie na SOŠ
Popis výsledku v původním jazyce
V dnešní době se do popředí metod pedagogických výzkumů čím dál více dostávají metody kvalitativní povahy, jako jsou pozorování, rozhovor nebo případová studie. Vhodným doplňkem pro tyto metody je použití tzv. žákovských/studentských deníčků, kdy respondenti v pravidelných intervalech píší záznamy týkající se různých stránek uskutečněné výuky ať už ve formě strukturované či otevřené. V článku se zabýváme vyhodnocením záznamů z těchto deníčků, které byly vedeny studenty střední odborné školy, jako jedenz příspěvků ke zkoumání efektivity výuky chemie pomocí interaktivní tabule.
Název v anglickém jazyce
Writting Students Reflections as Mean of Qualitative Analyse of Instruction Effectiweness at Upper Secondary Professional Education
Popis výsledku anglicky
Nowadays to the forefront of educational research methods are increasingly getting qualitative methods such as observation, interview or case study. Will complement to these methods is the use of pupil / student diaries when respondents write records atregular intervals. The records (carried out either in a structured or open form) relate to various aspects of teaching. This article deals with the evaluation of records from these diaries, which were led by students of secondary vocational schools, as one of the contributions to investigate the effectiveness of teaching chemistry using an interactive whiteboard.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodných vied
ISBN
978-80-8082-541-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
172-176
Název nakladatele
Trnavská univerzita. Pedagogická fakulta
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
15. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—