Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expertní evaluace výukových počítačových modelů acidobazických titrací jako alternativních prostředků výuky chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000639" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000639 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/12:50000639

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mmx42012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx42012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Expertní evaluace výukových počítačových modelů acidobazických titrací jako alternativních prostředků výuky chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním zdrojem vědeckých poznatků v chemii jsou pozorování a experimenty. Díky rozvoji ICT je možné chemické experimenty přenést do virtuálního prostředí. Zaměřili jsme se na výukové počítačové modely acidobazické titrace, které jsou volně dostupné z internetu. Ze souboru 35 nalezených aplikací jsme vybrali tři typové případy, které se liší svým obsahem, zpracováním, interaktivitou a stupni volnosti a ty jsme podrobili expertní evaluaci s cílem zjistit názor odborníků z řad učitelů a didaktiků chemie aanalytických chemiků na kvalitu zpracování a potenciál použití těchto výukových aplikací ve výuce chemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Expert Evaluation of Educational Computer Models of Acid-Base Titration as Alternative Means of Chemistry Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Observations and experiments are the main sources of scientific knowledge in Chemistry. Developments in ICT allow chemical experiments to be simulated in a virtual environment. This article evaluates educational computer acid-base titration models whichare freely available on the Internet. Three model examples differing in content, arrangement, interactivity and degrees of freedom, were chosen from a total group of 35 examples. The accuracy of the programs as well as their usability in Chemistry teaching were evaluated by the experts from a field of teachers, didactic and analytical chemists.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    X4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    69-74

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus