Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Current Challenges for Computer Supported School Chemical Experiments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F10%3A00003027" target="_blank" >RIV/62690094:18470/10:00003027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Current Challenges for Computer Supported School Chemical Experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the article we deal with the topic of Virtual Measuring Devices working in the computer supported measuring system in general chemistry education. We discuss the theoretical base for application of experiments in the chemistry education and its computer support. One of the challenges for chemistry education is so-called "single-step mode" measurement method. Three types of this mode are discussed and examples provided: single-step mode on one experiment, single-step mode on comparison of samples andsingle-step mode on a set of experiments. Presented examples of class chemical experiment were carried out in the Vernier system.

  • Název v anglickém jazyce

    Current Challenges for Computer Supported School Chemical Experiments

  • Popis výsledku anglicky

    In the article we deal with the topic of Virtual Measuring Devices working in the computer supported measuring system in general chemistry education. We discuss the theoretical base for application of experiments in the chemistry education and its computer support. One of the challenges for chemistry education is so-called "single-step mode" measurement method. Three types of this mode are discussed and examples provided: single-step mode on one experiment, single-step mode on comparison of samples andsingle-step mode on a set of experiments. Presented examples of class chemical experiment were carried out in the Vernier system.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Problems of education in the 21st century

  • ISSN

    1822-7864

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2010

  • Číslo periodika v rámci svazku

    24

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus