Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Virtual Measuring Devices in Chemistry Education as Means of Science Competences Building

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18470%2F11%3A43865376" target="_blank" >RIV/62690094:18470/11:43865376 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Virtual Measuring Devices in Chemistry Education as Means of Science Competences Building

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the proposed contribution we deal with topic Virtual Measuring Devices realised by computer supported measuring system in general chemistry education. One of challenges for chemistry education is so-called "single-step mode" measures. Three types of this mode are discussed and exampled: single-step mode on one experiment, single-step mode on samples comparison and single-step mode on set of experiments. Presented examples of class chemical experiment were realised on system Vernier on base of learners science competences building.

  • Název v anglickém jazyce

    Virtual Measuring Devices in Chemistry Education as Means of Science Competences Building

  • Popis výsledku anglicky

    In the proposed contribution we deal with topic Virtual Measuring Devices realised by computer supported measuring system in general chemistry education. One of challenges for chemistry education is so-called "single-step mode" measures. Three types of this mode are discussed and exampled: single-step mode on one experiment, single-step mode on samples comparison and single-step mode on set of experiments. Presented examples of class chemical experiment were realised on system Vernier on base of learners science competences building.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Chemistry education 2011 : scientific articles : conference proceedings

  • ISBN

    978-9984-45-421-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    32-39

  • Název nakladatele

    Latvijas universit?te

  • Místo vydání

    Riga

  • Místo konání akce

    Riga

  • Datum konání akce

    14. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku