Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Subjektivní předpoklady motivace adolescentů k agresivnímu chování ve virtuálním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000944" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000944 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012012.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Subjektivní předpoklady motivace adolescentů k agresivnímu chování ve virtuálním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internet a v poslední době sociální sítě zasahují do života mladých lidí. Adolescenti zde mohou navazovat nové kontakty, udržovat již navázané vztahy a osobní přátelství. Příspěvek se zabývá tématy agrese a motivace k agresivnímu chování u adolescentů. Vsoučasné době se můžeme setkávat s agresivním chováním ve virtuálním prostředí. Cílem příspěvku je informovat o předpokládaných motivech adolescentů k agresivnímu chování v kyberprostoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Subjective assumption motivating adolescents to aggressive behaviour in a virtual environment

  • Popis výsledku anglicky

    The Internet and social networks have been influencing lives of young people. The paper deals with problems of aggression and adolescent aggressive behaviour motivation. Currently, the aggressive behaviour has been spreading in the virtual environments.The aim of this paper is to inform about the expected motives of adolescent's aggressive behavior in cyberspace.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    96-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus