Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Relationship between cyberbullying and readiness for aggressive behavior in middle adolescence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A43866304" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:43866304 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18450/11:43866304

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.277" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.277</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.11.277" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.11.277</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Relationship between cyberbullying and readiness for aggressive behavior in middle adolescence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the cyberbullying and aggression in adolescence. There are in the paper defined the basic terms of aggression, bullying, cyber violence and cyberbullying. The theoretical issues and typological approaches to cyber bullying are described: methods and techniques of cyberbullying, types of aggressors. The aim of our study is to explore relationship between cyberbullying and aptitude to aggressive behaviour in middle adolescence (age 12-15). There were tested 250 pupils.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship between cyberbullying and readiness for aggressive behavior in middle adolescence

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the cyberbullying and aggression in adolescence. There are in the paper defined the basic terms of aggression, bullying, cyber violence and cyberbullying. The theoretical issues and typological approaches to cyber bullying are described: methods and techniques of cyberbullying, types of aggressors. The aim of our study is to explore relationship between cyberbullying and aptitude to aggressive behaviour in middle adolescence (age 12-15). There were tested 250 pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2011

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    567-573

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus