Vedení rozhovoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50001888" target="_blank" >RIV/62690094:18440/13:50001888 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18610/13:50001888
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vedení rozhovoru
Popis výsledku v původním jazyce
Heslo popisuje východiska a postupy vedení rozhovoru s klientem v praxi sociální práce. Text hesla uvádí některé obecné zásady a pravidla vedení rozhovoru, dále představuje některé specifické postupy vedení rozhovoru v kontextu vybraných přístupů. V textu jsou uvedeny jako příklad těchto přístupů systemický přístup, narativní přístup, systémové teorie, přístup zaměřený na osobu, transakční analýza a kognitivně-behaviorální terapie.
Název v anglickém jazyce
Interviewing
Popis výsledku anglicky
The word describes principles and approaches of interviews with clients in social work practice. Text presents some general principles and rules of the interviewing and some specific procedures for conducting interviews in the context of selected approaches. Text shows some examples of these approaches: systemic approach, narrative approach, system theory, person centered approach, transactional analysis and cognitive-behavioral therapy.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Encyklopedie sociální práce
ISBN
978-80-262-0366-7
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
268-270
Počet stran knihy
570
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—