Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New perspectives on communication and co-operation in e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F13%3A50002096" target="_blank" >RIV/62690094:18440/13:50002096 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New perspectives on communication and co-operation in e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The present publication focuses on the issue of education supported by e-learning. In the case of university-level education this method of realization becomes increasingly significant. The majority of universities in Slovakia and the Czech Republic usee-learning to educate students in pre-gradual preparation or lifelong education programmes. The publication consists of seven chapters. The content of individual chapters is outlined below. The first chapter is an introduction and addresses the issues ofeducation via technologies. The following chapter is dedicated to e-learning as virtual educational environment, its history and use in various study forms. The third chapter provides the perspective of e-learning course creation concepts, course evaluation issues, and debated topic of e-learning education quality. The fourth chapter maps contemporary trends in the development of the Learning Management System. Next chapter provides comparative analyses of selected LMS systems. The sixt

  • Název v anglickém jazyce

    New perspectives on communication and co-operation in e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The present publication focuses on the issue of education supported by e-learning. In the case of university-level education this method of realization becomes increasingly significant. The majority of universities in Slovakia and the Czech Republic usee-learning to educate students in pre-gradual preparation or lifelong education programmes. The publication consists of seven chapters. The content of individual chapters is outlined below. The first chapter is an introduction and addresses the issues ofeducation via technologies. The following chapter is dedicated to e-learning as virtual educational environment, its history and use in various study forms. The third chapter provides the perspective of e-learning course creation concepts, course evaluation issues, and debated topic of e-learning education quality. The fourth chapter maps contemporary trends in the development of the Learning Management System. Next chapter provides comparative analyses of selected LMS systems. The sixt

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87570-16-6

  • Počet stran knihy

    162

  • Název nakladatele

    ExtraSystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy