Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace, média, vzdělávání, kultura

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50002695" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50002695 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace, média, vzdělávání, kultura

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato monografie seznamuje s různými pohledy na komunikace a média. Popisuje vybrané základní modely komunikace a možnosti komunikace ve vztahu k vývoji jednotlivých typů médií. V krátkosti se zabývá genezí médií. Publikace klade důraz na psychologické, didaktické a sociální aspekty, které mají vliv na kvalitu komunikace, v souvislosti s používáním různých médií. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, které odborníci často nedokážou popsat jednotně. Některé obecně platné definice jsou odvozeny. Vdruhé části jsou analyzovány základní modely komunikace a jejich souvislost s časovým a technologickým vývojem. Ve třetí části je vymezeno rozdělení médií a jejich třídění, a prostor je kladen na technické a didaktické aspekty jejich použití a aplikaci.Psychologické a sociální faktory jsou zde také uvedeny. Je zde uveden výzkum využívání webových stránek jako jednoho z média ke komunikaci vysokých škol. Dále jsou popsány základy auditoriologie, tedy využívání médií a jejich umístění ve

  • Název v anglickém jazyce

    Communications, media, education, culture

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph introduces various perspectives on communication and media. It describes selected basic models of communication and outlines the potential of communication in relation to the development of individual types of media. The genesis of media is briefly tackled. The book emphasizes psychological, didactic and social aspects that have an impact upon the quality of communication when various media are used. The first part explains basic concepts which specialists quite often fail to describe ina consistent language. Some universally valid definitions are derived. The second part analyzes basic models of communication and their link to temporal and technological development is outlined. The third part defines the division of media and their classification, and space is given to technical and didactic aspects of their use and application. Psychological and social factors are included. The part bringhts research of using websites as one of media for communication of high schools.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87570-19-7

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    ExtraSystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy