The Use of Web Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004444" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004444 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18470/15:50004444
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Use of Web Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the use of web technologies in primary and secondary schools in Hradec Kralove, Czech Republic. It solves the ability of individual schools use tools and solves the ways to manage the websites. Looking for answers the questions, whatweb technology are used in schools by teachers? Which technologies are introduced to students? The aim is to determine whether and what technologies are most commonly used in schools for education. The other aim was to discover whether teachers can findthe future in the using modern technologies for education. The research is based on non-standard questionnaire and interviews with respondents.
Název v anglickém jazyce
The Use of Web Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the use of web technologies in primary and secondary schools in Hradec Kralove, Czech Republic. It solves the ability of individual schools use tools and solves the ways to manage the websites. Looking for answers the questions, whatweb technology are used in schools by teachers? Which technologies are introduced to students? The aim is to determine whether and what technologies are most commonly used in schools for education. The other aim was to discover whether teachers can findthe future in the using modern technologies for education. The research is based on non-standard questionnaire and interviews with respondents.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Advanced educational technology and information engineering (AETIE 2015)
ISBN
978-1-60595-245-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
126-133
Název nakladatele
DEStech
Místo vydání
Lancaster
Místo konání akce
Beijing
Datum konání akce
17. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000361831300019