Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Use of Web Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004444" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004444 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/15:50004444

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Use of Web Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the use of web technologies in primary and secondary schools in Hradec Kralove, Czech Republic. It solves the ability of individual schools use tools and solves the ways to manage the websites. Looking for answers the questions, whatweb technology are used in schools by teachers? Which technologies are introduced to students? The aim is to determine whether and what technologies are most commonly used in schools for education. The other aim was to discover whether teachers can findthe future in the using modern technologies for education. The research is based on non-standard questionnaire and interviews with respondents.

  • Název v anglickém jazyce

    The Use of Web Technologies in Teaching at Primary and Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the use of web technologies in primary and secondary schools in Hradec Kralove, Czech Republic. It solves the ability of individual schools use tools and solves the ways to manage the websites. Looking for answers the questions, whatweb technology are used in schools by teachers? Which technologies are introduced to students? The aim is to determine whether and what technologies are most commonly used in schools for education. The other aim was to discover whether teachers can findthe future in the using modern technologies for education. The research is based on non-standard questionnaire and interviews with respondents.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advanced educational technology and information engineering (AETIE 2015)

  • ISBN

    978-1-60595-245-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    126-133

  • Název nakladatele

    DEStech

  • Místo vydání

    Lancaster

  • Místo konání akce

    Beijing

  • Datum konání akce

    17. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000361831300019