Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Competencies of Teachers and Student Teachers for the Development of Reading Literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004511" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004511 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500186X" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281500186X</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.156" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.156</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Competencies of Teachers and Student Teachers for the Development of Reading Literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The quality of reading literacy of students, an important means of education, lies in the competence of teachers for the development of this phenomenon. For this purpose, an empirical investigation was conducted concerning the determination of the state of development of appropriate competencies in future teachers and teachers in pedagogical practice. Furthermore, we monitored the conditions for the training of teachers in this area. The text presents the results of this investigation, in which questionnaires, interviews, observation and analyses of documentation were used.

  • Název v anglickém jazyce

    Competencies of Teachers and Student Teachers for the Development of Reading Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The quality of reading literacy of students, an important means of education, lies in the competence of teachers for the development of this phenomenon. For this purpose, an empirical investigation was conducted concerning the determination of the state of development of appropriate competencies in future teachers and teachers in pedagogical practice. Furthermore, we monitored the conditions for the training of teachers in this area. The text presents the results of this investigation, in which questionnaires, interviews, observation and analyses of documentation were used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    519-525

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Kyrenia, CYPRUS

  • Datum konání akce

    22. 10. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380543800072