Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparative study of online tools in preparation for future teachers for use in cooperative learning methods

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004522" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004522 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18610/15:50004522

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparative study of online tools in preparation for future teachers for use in cooperative learning methods

  • Popis výsledku v původním jazyce

    One of the most popular forms of teaching today is organized group work, or cooperative education, which is also called cooperative learning. It has strong links to information and communication technologies that can be applied directly to teaching and learning. Nowadays, that is characterized by the use of modern technology, which is almost inconceivable for individual users, including teachers and pupils, who do not use any online tools for their own benefit or for education. This article compares several similar tools that teachers and their students can use to manage projects in the field of cooperative education.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative study of online tools in preparation for future teachers for use in cooperative learning methods

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most popular forms of teaching today is organized group work, or cooperative education, which is also called cooperative learning. It has strong links to information and communication technologies that can be applied directly to teaching and learning. Nowadays, that is characterized by the use of modern technology, which is almost inconceivable for individual users, including teachers and pupils, who do not use any online tools for their own benefit or for education. This article compares several similar tools that teachers and their students can use to manage projects in the field of cooperative education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Future communication technology and engineering

  • ISBN

    978-1-138-02777-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    65-68

  • Název nakladatele

    Taylor &amp; Francis

  • Místo vydání

    London

  • Místo konání akce

    Shenzhen, China

  • Datum konání akce

    16. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku