Comparative study of online tools in preparation for future teachers for use in cooperative learning methods
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F15%3A50004522" target="_blank" >RIV/62690094:18440/15:50004522 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62690094:18610/15:50004522
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparative study of online tools in preparation for future teachers for use in cooperative learning methods
Popis výsledku v původním jazyce
One of the most popular forms of teaching today is organized group work, or cooperative education, which is also called cooperative learning. It has strong links to information and communication technologies that can be applied directly to teaching and learning. Nowadays, that is characterized by the use of modern technology, which is almost inconceivable for individual users, including teachers and pupils, who do not use any online tools for their own benefit or for education. This article compares several similar tools that teachers and their students can use to manage projects in the field of cooperative education.
Název v anglickém jazyce
Comparative study of online tools in preparation for future teachers for use in cooperative learning methods
Popis výsledku anglicky
One of the most popular forms of teaching today is organized group work, or cooperative education, which is also called cooperative learning. It has strong links to information and communication technologies that can be applied directly to teaching and learning. Nowadays, that is characterized by the use of modern technology, which is almost inconceivable for individual users, including teachers and pupils, who do not use any online tools for their own benefit or for education. This article compares several similar tools that teachers and their students can use to manage projects in the field of cooperative education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Future communication technology and engineering
ISBN
978-1-138-02777-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
65-68
Název nakladatele
Taylor & Francis
Místo vydání
London
Místo konání akce
Shenzhen, China
Datum konání akce
16. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—