Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integration of mobile technologies and social networks into activation methods in education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F17%3A50013882" target="_blank" >RIV/62690094:18440/17:50013882 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18470/17:50013882

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/2017/a102008-046.pdf" target="_blank" >http://www.naun.org/main/NAUN/educationinformation/2017/a102008-046.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Integration of mobile technologies and social networks into activation methods in education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Information and communication technology has the potential to transform the way people work together, access information, think and build new knowledge. The article presents new forms of mobile technologies and social networks usage in educational process. Authors focus on activation methods that can be enriched with these technologies. Presented methods have been experimentally verified and are based on the research which was realized at schools in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of mobile technologies and social networks into activation methods in education

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technology has the potential to transform the way people work together, access information, think and build new knowledge. The article presents new forms of mobile technologies and social networks usage in educational process. Authors focus on activation methods that can be enriched with these technologies. Presented methods have been experimentally verified and are based on the research which was realized at schools in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International journal of education and information technologies

  • ISSN

    2074-1316

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2017

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    31-36

  • Kód UT WoS článku

    000417788400005

  • EID výsledku v databázi Scopus