Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Požadavky vedoucích pedagogických pracovníků na nově přijímané učitele 1. stupně ZŠ z hlediska práce s ICT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50013846" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50013846 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm012018.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Požadavky vedoucích pedagogických pracovníků na nově přijímané učitele 1. stupně ZŠ z hlediska práce s ICT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek na základě kvantitativního přístupu prezentuje vybraná zjištění výzkumu zaměřeného na požadavky vedoucích pedagogických pracovníků na učitele 1. stupně ZŠ nastupující do edukačního procesu s ohledem na jejich kompetence v oblasti ICT. Ukazuje, jaké znalosti a dovednosti z oblasti ICT jsou vyžadovány a také jak jsou učitelé podporování v rámci dalšího vzdělávání v oblasti ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    Requirements of leading pedagogical staff for newly admitted primary school teachers' from the viewpoint of work with ICT

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the quantitative approach, the paper presents selected findings of the research focusing on the requirements of leading pedagogical staff on primary school teachers&apos; entering the educational process with respect to their ICT competencies. It shows what ICT skills and knowledge are required and also how teachers are supported within further ICT education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus