Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úroveň syntézy edukačního procesu, informačních technologií a ICT kompetencí učitelů na základních školách v provincii S'-čchuan (Čína)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585868" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.029" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.029</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.029" target="_blank" >10.5507/jtie.2017.029</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úroveň syntézy edukačního procesu, informačních technologií a ICT kompetencí učitelů na základních školách v provincii S'-čchuan (Čína)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na jaře 2017 bylo provedeno dotazníkové šetření za účasti 119 učitelů matematiky na dvanácti základních školách ve městech Leshan, Chendu a Meishan v provincii S&apos;-čchuan v Číně. Cílem bylo zjistit úroveň ICT kompetencí učitelů a využívání ICT ve výuce matematiky. Z analýzy dat vyplynuly následující závěry: Učitelé přikládají velký důraz implementaci ICT do vzdělávání; Učitelé mají mnoho námětů k využití ICT ve výuce, které nejsou schopni vždy zrealizovat, neboť jejich ICT kompetence nejsou dostatečné; Správná aplikace ICT do vzdělávacího procesu souvisí se správnou úrovní syntézy ICT a ostatních aspektů vzdělávacího procesu, jejíž nalezení bývá obtížné. V závěru autoři předkládají návrhy na dosažení potřebné úrovně syntézy vzdělávacího procesu s ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    The Level of Educational Process, Information Technology and ICT Competences Synthesis at Elementary Schools in Sichuan Province (China)

  • Popis výsledku anglicky

    In the spring of 2017 the survey was conducted on 119 mathematic teachers from 12 elementary schools located in Leshan, Chendu, and Meishan all in Sichuan province in China. The authors wanted to know about the teachers’ ICT skills and the use of ICT during their instruction. Based on the data analysis the authors resulted as follows: Teachers have recognized the strong impact force of ICT in education; Teachers have many good ideals in their instruction but can’t implement them for lacking some necessary advanced ICT skills; Coming to the proper application ICT, namely, the aspect of the depth fusion of education and ICT they think it is difficulty in looking for the connections between ICT and education. Authors give some suggestions on carrying forward the depth fusion of ICT and education in conclusion.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    297-306

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus