Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT v každodenní činnosti učitelů chemie v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00002280" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00002280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ICT for the Workaday Activity of Chemistry Teachers in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The using of ICT in the education offers many new possibilities but necessary are new knowledge and skills of teachers. In the Czech Republic by State Information Policy in Education (SIPVZ) is offered training module "ICT on Chemistry Education" to teacher. The module is oriented to fill the mentioned gap. We were observing a group of 32 tutors of the course "ICT in Chemistry Instruction" for 18 months, analysing materials they had prepared, aiming at optimizing the content and forms of further education of Chemistry teachers in this field in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT for the Workaday Activity of Chemistry Teachers in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The using of ICT in the education offers many new possibilities but necessary are new knowledge and skills of teachers. In the Czech Republic by State Information Policy in Education (SIPVZ) is offered training module "ICT on Chemistry Education" to teacher. The module is oriented to fill the mentioned gap. We were observing a group of 32 tutors of the course "ICT in Chemistry Instruction" for 18 months, analysing materials they had prepared, aiming at optimizing the content and forms of further education of Chemistry teachers in this field in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and communication technology in natural science education 2007

  • ISBN

    978-9986-38-823-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Šiauliu universitetas

  • Místo vydání

    Šiauliai

  • Místo konání akce

    Šiauliai, Litva

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku