Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F15%3A10297404" target="_blank" >RIV/00216208:11310/15:10297404 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-7996-2015</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje studentů učitelství chemie k využití informačních a komunikačních technologií ve výuce chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie (ICT) jsou nedílnou součástí edukačního procesu. Doba hromadného a mnohdy unáhleného pořizování ICT zařízení a internetového připojení do škol již pominula. Učitelé i studenti uči-telství chemie jsou metodicky podporováni k uváženému a efektivnímu využívání různých ICT aplikací (metody a for-my výuky). Využívání nových prvků ICT a schopnost je efektivně zkoušet využívat ve výuce chemie jsou tak velmi důležitou a diskutovanou otázkou didaktiky chemie. Úzce totiž souvisí s technologicko-pedagogickou znalostí obsahu (TPACK) - důležitou kompetencí učitele chemie 21. století. V příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na postoje studentů učitelství chemie na vybraných vysokých školách v ČR k využívání ICT aplikací.

  • Název v anglickém jazyce

    Chemistry Teacher Students' Attitudes towards Possibilities of Using Information and Communication Technology in Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technologies (ICT) are an integral part of the educational process. The time of massive and often hasty acquisition of ICT equipment and Internet connections for schools has already passed. Teachers and chemistry teacher students are methodically supported and encouraged to use various ICT applications (teaching methods and forms) efficiently. The use of new ICT elements and the ability to implement them in chemistry education are therefore very important and ongoing issueof chemistry didactics. It is closely related to the technological and pedagogical content knowledge (TPACK) - an important competency of chemistry teachers in the 21st century. In the paper, the results of the survey focused on attitudes of chemistry teacher students at selected universities in the Czech Republic to the use of ICT applications are presented and discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie - DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY

  • ISBN

    978-80-210-7996-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    193-199

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno - Šlapanice

  • Datum konání akce

    20. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku