Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F07%3A00001985" target="_blank" >RIV/62690094:18440/07:00001985 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodické postupy pro využívání Internetu ve výuce chemie na základní škole.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Využití informačních a komunikačních technologií ve výuce nabízí učiteli nové možnosti, ale současně vyžaduje i nové vědomosti a dovednosti budované na nových postojích k této inovaci kurikula. V České republice je v rámci Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ) učitelům chemie nabízen vzdělávací modul "ICT ve výuce chemie", který si klade za úkol tyto nedostatky postupně odstraňovat. Jednou z hlavních oblastí ICT podpory výuky chemie je využívání Internetu. V příspěvku se zaměřujeme na prezentaci typových výukových jednotek s využitím Internetu pro výuku chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu na základní škole včetně návrhů pro jejich metodické a technické zázemí. Návrhy výukových jednotek využívají také výsledky výzkumného projektu GAČR"Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání", řešeném na pracovišti autorů v letech 2005 - 2007.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of Internet Using in Chemistry Education at Basic Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The using of ICT in the education offers many new possibilities but necessary are new knowledge and skills of teachers. In the Czech Republic by State Information Policy in Education (SIPVZ) is offered training module "ICT on Chemistry Education" to teacher. The module is oriented to fill the mentioned gap. One of the basic topics of the module is Internet support of chemistry education. In the article we are presenting the characteristic educational units with using of Internet for general primary chemistry education. Methodical and technical conditions are discussing, too. Proposals of the educational units are based also on results of the research project of the Czech Grant Agency "Constructivism and its application on integrated natural sciences education" realized at authors in the 2005 - 2007.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne trendy vo vyučování prírodovedných predmetov

  • ISBN

    978-80-88707-90-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    393-396

  • Název nakladatele

    ŠEVT

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku